Die man is zeker lid van het forum:
http://www.chillipepers.nl/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=386
‹ Algemeen ‹ Voorstellen
Alex400 stelt zich voor
Moderator: Crew
14 berichten • Pagina 2 van 2 • 1, 2
Advertisement
Re: Alex400 stelt zich voor
Welkom hier!
-

Serrenno - Berichten: 86
- Geslacht:
Re: Alex400 stelt zich voor
Mijn eerste kweek: Indonesische Rawit van de plaatselijke toko:

Rawit was aan het schimmelen en de zaadjes ongedroogd de grond in gedaan en op de vensterbak. Eerst n boterhamzakje om het bakje heen met sate prikkers (ook van de plaatselijke toko) om het zakje omhoog te houden. Toen de eerste boven waren, zakje verwijderd en nu in de vensterbank.
Overigens heb ik ook nog een grotere glazen pot waar nog meer zijn opgekomen. Je kan op deze foto niet zien,
maar onder de zwarte aarde komen nog meer, schat dat meer dan helft is opgekomen.

Rawit was aan het schimmelen en de zaadjes ongedroogd de grond in gedaan en op de vensterbak. Eerst n boterhamzakje om het bakje heen met sate prikkers (ook van de plaatselijke toko) om het zakje omhoog te houden. Toen de eerste boven waren, zakje verwijderd en nu in de vensterbank.
Overigens heb ik ook nog een grotere glazen pot waar nog meer zijn opgekomen. Je kan op deze foto niet zien,
maar onder de zwarte aarde komen nog meer, schat dat meer dan helft is opgekomen.
Did you know? - Birds do not have the same sensitivity to capsaicin, because it targets a specific pain receptor in mammals. Chili peppers are eaten by birds living in the chili peppers' natural range.
-

Alex400 - Berichten: 30
- Geslacht:
14 berichten • Pagina 2 van 2 • 1, 2