Diana schreef:Lee schreef: Hoeveel peper plantjes heb je in totaal? Gaan ze allemaal in de kas
Ik weet het niet helemaal precies meer (er is elke keer als ik iets erg leuks tegen kwam nog weer wat bijgezaaid). Maar in ieder geval staan er ongeveer 130 - 135 zaailingen (maar daar zitten dan ook een stuk of 15-20 paprika's tussen).
Ik houd van elke soort 2 planten aan (de rest, wat ik dus over had, werd bijna uit mijn handen gegrist door vrienden en familieIk houd alleen wel 5 Bhut Jolokia's + 4 Chocolate Bhut Jolokia's aan, en (i.v.m. strategische overwegingen) hopelijk 8 Big Jims
![]()
Het is de bedoeling ze allemaal in de kassen te planten (te proppen dus). Nu ik ze zo allemaal zie staan (en je ziet ze niet op de foto maar daar achter staan een kleine 100 tomatenzaailingen te kiemen) begin ik het idee te krijgen dat het wellicht niet allemaal gaat passen. Een vriend van ons gebruikt altijd maar een klein deel van zijn kas en die zijn we er nu heel voorzichtig op aan het voorbereiden dat hij misschien nog wel wat logees gaat krijgen.....![]()
Groet, Diana
Ik heb gelukkig wat familie waar ik wat planten kan onderbrengen