Zaden van de heetste peper ter wereld!
Moderator: Crew
22 berichten • Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zaden van de heetste peper ter wereld!
Ik heb de zoek functie natuurlijk gebruikt maar kon er niets over vinden. Ik las dat de "Infinity chilipeper" de heetste peper ter wereld is. Dat klinkt niet echt latijns. Dus weet iemand de latijnse naam van deze peper? En weet iemand of je zaden van deze peper kan kopen? (of misschien heeft iemand zaden)
Did you know? - Birds do not have the same sensitivity to capsaicin, because it targets a specific pain receptor in mammals. Chili peppers are eaten by birds living in the chili peppers' natural range.
-

Alex400 - Berichten: 30
- Geslacht:
Advertisement
Re: Zaden van de heetste peper ter wereld!
Is dit wat je zocht? Vanaf april 2011 zijn planten te koop.
-

Timmay - Berichten: 103
- Geslacht:
De latijnse naam is een soortaanduiding. Dus met de latijnse naam krijg je meteen honderden variaties, waaronder er eentje de infinity pepper is. Het werkt hetzelfde als bij hondenrassen.
Mijn andere hobby: http://sophisticator.deviantart.com/gallery/
-

ryoushi - Berichten: 342
- Geslacht:
Thanks Timmay voor de link. Ben ook gelijk lid geworden van het forum. Als ongeduldige beginneling begrijp je wel dat 2011 veel te ver is 
Did you know? - Birds do not have the same sensitivity to capsaicin, because it targets a specific pain receptor in mammals. Chili peppers are eaten by birds living in the chili peppers' natural range.
-

- Geslacht:
Er is hier genoeg te krijgen waarvan jij het verschil met een infinity pepper niet merkt hoor 
“Overkill is underrated.”
-

Nick M - Berichten: 947
- Geslacht:
Nick M schreef:Er is hier genoeg te krijgen waarvan jij het verschil met een infinity pepper niet merkt hoor
-

Bartjeuhh - Berichten: 860
- Geslacht:
Alex400 schreef:Thanks Timmay voor de link.
Graag gedaan, maar Nick hier boven mij ook al zei, er is nog genoeg moois waar je het verschil in SHU niet zal proeven
-

- Geslacht:
Toch vind ik het stoer om de heetste peper in de wereld te kweken.
Ik bedoel of je nou in een ferrari of bugatti rijdt, is allebei erg snel en op een gegeven moment zal
je echt niet heel veel verschil merken als je nou 320 of 350 rijdt. Toch is het cooler om te weten dat je in de snelste
(streetlegal) auto ter wereld hebt gereden.
Ik bedoel of je nou in een ferrari of bugatti rijdt, is allebei erg snel en op een gegeven moment zal
je echt niet heel veel verschil merken als je nou 320 of 350 rijdt. Toch is het cooler om te weten dat je in de snelste
(streetlegal) auto ter wereld hebt gereden.
-

- Geslacht:
je moet er wel rekening mee houden dat de infinity de heetste gemeten peper is. Ze zijn iets heter dan de vorige recordhouder de bhut jolokia. Er zijn echter ook soorten zoals de 7 pod en de trinidad scorpion die naar mijn mening veel heter zijn dan de bhut jolokia alleen zijn die nooit getest.
-

Vincent - Berichten: 222
- Geslacht:
Er schijnt intussen alweer een hetere te zijn gemeten, namelijk de ChilliPepperPete Naga, met 1,086,844 SHU. De werkelijke SHR en het gevoel kunnen wel verschillen geloof ik, dat heeft dan te maken met de hoeveelheid en het soort capsaïcine in de peper.
BTW: het verschil tussen 320 en 431 zul je waarschijnlijk nog wel merken hoor
BTW: het verschil tussen 320 en 431 zul je waarschijnlijk nog wel merken hoor
-

- Geslacht:
22 berichten • Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Keer terug naar Algemeen peperforum